28 kwietnia 2012

Klasyczna drama

Przeglądając "ulubione" natknełam się na przeuroczy filmik




Swoją drogą ma w sobie dużo prawdy.

Więc co powinna mieć porządna azjatycka drama?

Po pierwsze:

  • Główną bohaterkę w tarapatach/lub mało rozgarnięta bohaterkę
  • Zazwyczaj 2 amantów zabiegających o względy głównej bohaterki.
  • Scenę prysznicową.
  • Wspomnienia z dzieciństwa
  • Niezręczne momenty/sytuację.


Coś jeszcze?

Osobiście uwielbiam dramy, choć nie obejrzałam ich niezliczonej ilości.
Ale bardzo łatwo jest odnaleźć w każdej z dram jakiś element z tej małej i niedokładnej listy.
A propos ide szukać czegoś na majowe wieczory. Polecacie coś?


Ps. od miesiąca zamierzam zrobić małą prezentację  błyszczyka z etude house który udało mi się dostać w promocyjnej cenie. Postaram się kupić w końcu baterie do aparatu i w miare szybko napisać :) mam nadzieje, że mi się to uda!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja ostatnio zamias HK mam PANDOholizm xD

Ciekawska Magdalena pisze...

ha ha dobre to ; )