12 lutego 2012

Nauka Japońskiego

Dzisiaj krótki post :)

Pewnie wiele osób  uczy się języka japońskiego kupuje książki, czy też uczęszcza na kursy, mam jednak ciekawą informację dla każdego samouka, którym sama byłam przez dłuższy czas (jednak brakowało mi samozaparcia i ostatecznie wylądowałam w szkole językowej ;))
Każdy pewnie zna portal Japonka.pl, który umożliwia naukę języka japońskiego, lekcje są świetnie zrobione a gramatyka dobrze wytłumaczona, jednak niektóre materiały pomocnicze są płatne.

Jednak od niedawna (24 stycznia) na stronie www.busuu.com na której znaleźć darmowe (!) interaktywne kursy popularnych języków -  takich jak angielski, francuski (itd) (ale również ) arabski chiński czy turecki, ruszył kurs języka japońskiego!
Kursy są darmowe (wielki plus!) i wyjątkowo przejrzyste - uczymy się mowy,  pisma a z kolejnymi "lekcjami" również gramatyki. 
Portal ten umożliwia również "ćwiczenia" poprzez rozmowę z innymi użytkownikami.
Świetna rzecz dla samouków ! 

Jeszcze niech wprowadzą koreański a będę prze szczęśliwa :)

4 komentarze:

Madd pisze...

hahhhaha, ja też mam wpisane piwne XD

Madd pisze...

ano, ale z braku możliwości wpisania jakże interesującej mozaiki kolorów trzeba było wybrać najmniejsze zło

Kawaii Maniac pisze...

Super info - zajrzę tam kiedyś w wolnym czasie :) choć do samouczenia brak mi motywacji :)

Amaya Beata pisze...

Weszłam raz na busuu, ale jakoś nie wciągnęło mnie na tyle, bym zdążyła zagrzać tam miejsce.
Bardziej polecam stronę japonka.pl
gdzie nie tylko nauka, ale i na czacie można pogadać, albo na forum.

Do rozmowy polecam też sharedtalk.com,
można sobie rozmawiać w każdym języku. Udaje się złapać czasem jakiegoś japończyka, koreańczyków też tam mnóstwo :)